1.a Juni

Här sitter jag. Frukosten är uppäten och kaffet halvt urdrucket. Bebis ligger i vagnen och sover och hunden ligger bredvid mig här i soffan och snarkar. Det är skit väder så det blir att vara inne i dag.
Tänk att det är 1.a Juni i dag! Dock märks ju inte det på vädret... Det regnar och blåser kallt. Så det blev ingen längre promenad denna dag. Inte än i alla fall.
Tänk också att vår lille Albin blev hela fyra veckor i går. Helt otroligt att han redan hunnit bli så stor! Fast ibland känns det som han är äldre. Tycker inte han är någon liten plutt längre. Han är så med och vaken och har varit i flera veckor nu. Sova tycker han ju är överskattat och ligga ner är inte heller så poppis. Han ska sitta upp och se vad som händer runt omkring :) Snutt och tuttgalen är han än, om inte mer dessutom. Oftast är enda sättet att få tyst på vår gaphals att slänga fram mina tuttar ;)
Nu har han vaknat och sitter här i mitt knä. Jag tror det är dags för käk igen, han är lite kinkig.

Peter ringde just också. Han är på väg hem redan. Mys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0