Matbegär

Jag blev så jädrans sugen på köttbullar, potatismos och lingonsylt idag. Vilket ledde till att det rullades köttbullar för "glatta" här. Efter att man har börjat göra egna köttbullar så kommer man ju aldrig kunna köpa ett färdigt paket mamma scans bullar någonsin!
Det är skönt i alla fall att mina matbegär är relativt hälsosamma. Tur att man slipper sug efter kebab, pizza eller hamburgare varje dag :)
I helgen åts det faktiskt pizza (jag klämde i mig hela). Men det var nog evigheter sedan gången innan dess.

Var ju på föräldrautbildning i dag också. Vi pratade bla. om amning, kejsarsnitt, sugklocka och komplikationer efter förlossning. Ganska lärorikt, men det mesta visste jag redan innan.
Tack och lov är jag inte så rädd inför förlossningen. Ännu :) På något vis ska ju ungen ut, det kommer jag inte ifrån.

Nu är det dags för tv- Halv åtta hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0