Vågar jag?

Törs jag säga att jag gick och la mig i sängen? Känner mig skit slö och varken orkar eller kan komma på något att göra. Hade tänkt klippa och borsta hunden faktiskt, men det kommer regn skurar lite titt som tätt och jag vill helst sprida håret ute istället för inne :)
Jag tog min bok och la mig i sängen. Även hunden ligger ihop krupen här bredvid och små snarkar. Sötisen!
Jag fick frågan om boken: så överlever du ditt första år som mamma, är bra? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Den är lite små rolig ibland och skriven med glimten i ögat. Men samtidigt lite väl överdriven tycker jag. Men jag har hälften kvar så jag kanske ändrar mig :)

Just det! Idag fyller mormor år. Grattis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0