1:a Maj

Igår kväll brast det. Jag grinade och grinade... Jag trodde min kropp skulle gå i tusen bitar och att benen skulle explodera. Jag är färdig med detta nu!!!
Lagom till sängdags började jag få värkkänningar och mycket riktigt! De var inte täta men ändå hyfsat regelbundna. Lyckades somna tillslut men har sedan vaknat typ en miljon gånger under natten av just värkar. Vid varje värk blev jag så sjuukt kissnödig också så jag var rädd att inte kunna hålla mig. Mina ben har värkt även dem hela natten trots högläge.
Nu här på morgonen har ju självklart värkarna avtagit igen. Händer det inget mer i dag så blir jag tokig! Jag orkar inte mer!


Vi hann i alla fall kolla in brasan igår kväll innan jag bröt ihop :) Men vi behövde bara åka ner till byn här där de fjuttade på en rishög och sålde kaffe och hembakad bulle!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, nu är det snart dags!

2012-05-01 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0