Frukost

Här äts det frukost i skrivande stund. I dag blev det havregrynsgröt med äppelmos. Gott!
Tre kilometer promenad har vi också hunnit med samt att en tvättmaskin är i rullning. Albin sover gott i vagnen än efter promenaden.
Denna natt var något bättre än gårdagens. Visst, lite gnäll men oftast räckte det med att stoppa in nappen och vagga lite. Ja, han låg i vaggan hela natten ända till det var dags för tidiga frukosten. Efter den fick han ligga kvar med mig i sängen :) Sen vaknade jag med en liten fot i ansiktet. Han ligger och sprattlar och sparkar sådant att han lyckats vrida sig ett kvarts varv.

För övrigt har jag ganska så ont i ena tutten... Jag hoppas innerligt att det ej är mjölkstockning!? Ska nog faktiskt gå in och pumpa ur lite, för det känns lite bättre efteråt. Men det gör sjuuukt ont när det lilla matvraket suger tag (likaså med pumpen). Det är väl smällar man får ta när man agerar mjölkkossa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0