Gnäll

Ännu en dag går mot sitt slut.
I eftermiddags satte jag ut några av mina tomat plantor i växthuset och hann fixa lite annat också innan den lille krabaten bestämde sig för att vakna upp på den kinkiga sidan. Så sedan klockan tre har vi haft en väldigt gnällig bebis här. Både han och jag lyckades slumra till en liten liten stund innan vi började med kvällsmaten, som blev en väldigt sen kvällsmat vid åtta.
Jag har haft en obotlig huvudvärk hela eftermiddagen i dag och den sitter i än. Jag hoppas den ger sig med lite sömn.

På tal om sömn så sov Albin i vaggan i natt ända till klockan tre då han ville ha käk. Duktiga han! Dock vaknade jag hundra gånger innan klockan slog tre :) Efter natta maten fick han sova mellan oss då det blev lite gnälligt. Hoppas det går lika smidigt även denna natt.

Jag fick äntligen min nätdörr i dag! Så jag slipper jaga getingar, myggor och fåglar mera :)


Kommentarer
Postat av: morfar

Bra Albin,den kommer du sova gött i.

2012-05-21 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0