Godkänd

Jodå, han hör på bägge öronen och fick en godkänd stämpel i rumpan :)
Vi skulle vara där tio, men vi kom redan tjugo i cirka och fick komma in med en gång då de innan ej dykt upp. Tanten satte "öronproppar" i hans öron som tydligen skickade ut något knaster ljud. På datorn kunde hon sedan se om hans trumhinnor (tror jag det var) reagerade på ljudet. Vilket de gjorde :) Det hela tog max fem minuter, så vi var tillbaka till bilen igen redan innan tio... När vi ändå var ute och åkte så åkte vi in till Norrtälje på hemvägen och hälsade på i blomsterbutiken.
Bilfärden både dit och hem gick fin fint. Han sov hela tiden och har nog ingen aning om att han gjort ett hörseltest :)

Nu är vi hemma och grabben har just ätit. Jag hoppas han kan tänka sig och sova lite till i vagnen nu för jag tänkte gå ut i det fina vädret och greja i växthuset och trädgårdslanden. Vi får väl se vad han tycker :)

Jag önskar också att min snickare/handyman kan få tummen ur någon gång och fixa vår nätdörr till ytterdörren... Igår kom det in mygg och i morse när jag kom ut från toan så satt det en fågel inne på dörrmattan. Tack och lov hittade den ut helt själv!


Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

duktiga albin =)

2012-05-21 @ 15:07:53
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart han blev godkänd.

2012-05-21 @ 15:49:43
Postat av: Peter

Nätdörr fixad till slut !

2012-05-21 @ 19:30:27
Postat av: Svärfar

Bra peter

2012-05-21 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0