Hemfärd

Nu rattas bilen norrut- hemåt.
Vi avslutade vår vistelse här nere med att gå på 3 års kalas. Inte helt fel alls! Kakor och tårta sitter aldrig fel :) Och självklart himla kul att träffa värd familjen också! Det blir ju alltid så långt mellan gångerna, tyvärr.
Albin blev godkänd även där och höll sig vaken nästan hela tiden. Så nu sover han förhoppningsvis gott större delen av hemresan kan vi hoppas på. Ner resan i torsdags gick ju bra. Vi stannade i Nyköping, för då var han hungrig och sedan var han vaken resten av biten och lite små kinkig. Men vad gör väl det? :)

I morgon ska jag och Albin ut på vårt första "äventyr" helt ensamma. Jag är faktiskt lite smått nervös över det. Men det går nog bra, hoppas jag. Vi ska i alla fall in till BB Stockholm för hörsel screening. Det som känns lite jobbigt är att åka ensam med honom i bilen då han sitter bak och det tar ju nästan en timme att åka. Men skulle det vara något får jag stanna helt enkelt :)
Vi ska vara där klockan tio i morgon bitti, så det blir till att gå upp i tid och hinna få ordning på allt. Man är ju lite bortskämd med en bebis som somnar om efter sin frukost vid sju snåret och ger sin mamma sovmorgon till nio halv tio annars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0