Morsdag

Vilken tur att jag satt kvar uppe igår. Annars hade jag ju missat Loreens vinst :) Då är det bara att vänta sig en jäkla massa holabalo här i Sverige om ett år då...

Här hemma är det bara jag som är vaken. Peter ligger faktiskt och snarkar. Albin ligger ihop kurad som en liten groda och sover i min armhåla. Låter inte så trevligt, men ser himlans mysigt ut faktiskt :) Hunden ligger vid mina fötter och små snagglar även han.
Var det inte i dag jag skulle vakna upp till frukost på sängen och blommor?! Det är ju min första morsdag.... Aja, jag fick en present igår. En kantsax! *skrattar* Tack Albin! :)
Jag skickar ett grattis och en kram till alla andra mammor i dag också!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om du har en riktigt mysig morsdagsmorgon. Grattis på din första Morsdag.

2012-05-27 @ 09:36:26
Postat av: farsan

Jag önskar det samma,hoppas ni får kul när josse dyker upp,och att dä är bra väder.

2012-05-27 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0