Nu är man fattigare

Det blev endel inhandlat. Ett par träningsskor till mig. Så nu kan jag inte slippa undan ;) Ett par jeans, jätte deprimerande storlek i dom dock... Men dom ska bara användas en kort stund nu innan all min träning visat resultat. En fin fin skjortklänning som jag tror jag kommer bo i i sommar. Hittade också äntligen en examenspresent till syrran och självklart följde det med lite kläder till Albin hem också :)
Både Albin och Peter skötte sig fint medan vi knatade runt i alla affärer.
Vi mötte upp mormor Siv och moster Helen också och tog en räkmackefika och äntligen fick Albin visa upp sig även för dom :)

Nu är vi hemma hos syster och Joel och väntar på mat!
Har just tittat på bilder som Joel tog på mig och tjockis magen i slutet av mars. Den där magen känns redan väldigt avlägsen, trots att det bara är två veckor sedan han kom ut. På ett vis kan jag sakna den och på ett annat vis tycka det är otroligt skönt att vara utan den :)

Nu ska jag gå och titta på när det lagas mat!


Kommentarer
Postat av: Katti

Det där med att sakna magen låter väldigt hoppfullt Jag saknade min mage efter nästan ett år :-) Då blev Peter till....

2012-05-20 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0