Övergivna

I eftermiddags skjutsade vi syrran till bussen. Så nu är vi ensamma imorgon igen.
Det var riktigt roligt och skönt att ha henne här. Tyvärr passerade dagarna för fort tycker jag. Nu får vi se när hon kan komma till oss igen. Nästa vecka tar hon ju examen och börjar sedan jobba. Men på fredag nästa vecka ses vi ändå :)

Innan hon åkte knatade vi tre kilometer igen. Innan regnet kom :)

Förresten så har jag hittat ett måttband och mätte mina förtjockade kroppsdelar idag. Vi får väl se när jag vågar mäta nästa gång... För fan vad less jag kommer bli om det inte hänt något då. Men jag måste lägga i en högre växel med tränandet också! Dock har jag inte känt mig i tipp topp form de senaste veckorna. Halsen är irriterad från och till och en sån där sjukhetskänsla i kroppen kommer och går. Jag får passa på att köra lite extra de dagar jag känner mig bra :)

Nu ska jag gå och byta blöja på herrn som ligger här i mitt knä och styr en massa med armar och ben och blir riktigt förbannad när nappen trillar ur!!! Sen ska han nattas. Det brukar gå hyfsat bra. Ett par omgångar med speldosan, vaggande och i stoppande av nappen så kan han till slut koppla av.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0