Potatis

Så ja! Jag hann även få potatisen i jorden. Hoppas de tar sig.
Förresten så fick jag många sättpotatisar över. Någon som vill ha mandelpotatis (sen) förgrodd och klar att peta i jorden? :)

Peter håller på med sin stubbe! Han köpte en tigersåg i dag och har nu sågat och sågat så bumlingen är äntligen ruck bar! Han är så duktig. Han kan allt ;)

Faktiskt att mina värkar har hållit sig kvar även under dagen i dag. Inte tätt och ofta men en då och då. Alltid något! De börjar lite tätare nu faktiskt och det är INTE skönt! Men jag hoppas och önskar så att jag kan få slippa igångsättningen imorgon.
Känns som att magen hänger nere vid knäna nu och det är svårt och gör ont att gå! Faktiskt att sitta också.

Sådär ja... Nu har vi klarat av en värk till :)
Ett steg närmre slutet efter varje värk!


Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; usch det där med örthalsbandet lät ju inte allt för kul!

Har också hört att bärnstensbanden inte heller funkar någe vidare heller. ;) Ja tacka vet jag kem. ;)



Härligt att ni satt potatis. Det gjorde i i helgen. Så mysigt att odla själva!



Så såh jag också att ni väntar på smått, vilken timme som helst. hihi Första barnet?

Lycka till!



Kram

2012-05-02 @ 17:59:04
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Hihi men en sak är säker. Ut kommer h*n. ;)

2012-05-02 @ 19:44:30
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0