Skit

I natt kände jag mig lite halv dålig... Ömmande leder och konstig i skallen. Tänkte att nu åker jag på feber. Men än har ingen feber visat sig men jag känner mig inte helt hundra i kroppen faktiskt. Mest ömmande är jag i ljumskarna av alla ställen och såklart tuttarna då. Undrar om det har samband?

Till råga på allt ringde Peter just och sa att han var på hemväg. Han var tydligen risig i kistan och hade spytt på jobbet. Kul att få hem magsjuka om det nu är det. Håller tummarna för att det inte är det! Inte lätt att isolera honom här hemma från oss... Han får gå ut och skita i skogen ;)

På tal om skit så kan jag och Albin nu bocka av fenomenet: Bajs ända upp på ryggen ;)

Just det! Vi var ju på BVC igår. Återkommer senare med en rapport om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0