Stå på egna ben

I dag ska vi till BVC för första gången. Spännande att se vad lillskiten säger om det :)

Nu på förmiddagen har vi haft en kinkig son här hemma. Inget har varit bra och han var vaken från nio till tolv cirka. Det är länge! Tror att han kanske hade lite ont i magen, för rätt som det var sprutade ur alla håll på samma gång nästan. Tack och lov var vi inne på skötbordet :)
Nu har han äntligen somnat i min famn här i soffan. Jag vågar knappt röra mig ifall han vaknar igen. Men jag måste göra mig i ordning så vi är hyfsat redo när vi ska åka sedan. Timmarna bara springer ju iväg!

Det har också slagit mig nu att Peter börjar jobba nu snart igen (ev. Redan på ons). Hur ska jag reda ut dagarna ensam med allt? Amma, rasta hund, byta blöjor, äta och andas. Usch, det känns otäckt!


Kommentarer
Postat av: Syrran

jag kan komma och hjälpa dig =)

2012-05-14 @ 15:12:23
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/
Postat av: Janina

Jag förstår din rädsla! Fasar redan för den dagen Johan börjar jobba och han är hemma första dagen idag! Känns som om hela första veckan enbart kommer gå till att visa upp bebis för släkten och nästa vecka får vi vara ensamma äntligen! Ta emot hjälp om det blir jobbigt! Jag har iaf ingen hund som behöver ut och det är jag glad för!

2012-05-15 @ 01:45:35
URL: http://schanina.blogg.se/
Postat av: Katti

Du klarar det strålande som vanligt. Ställ inga krav på dig, ta dagen som det kommer. Viktigast är att du kan njuta av dagarna, ta vara på den här tiden då du kan rå om bebisen helt. Ring om det kärvar :-)

2012-05-15 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0