Tack underbara barn!

Lillkillen bestämde sig faktiskt för att sova lite ordentligt mellan åtta och tio. Tackar! Även jag lyckades sova lite då och jag tror och hoppas att huvudvärken tackade för sig då. Känns så än i alla fall.
När jycken ville ut vid tio snörade jag på mig mina nya ur snygga träningsskor, tog på mig träningskläder, packade ner bebisen i vagnen och begav oss ut på promenix. Tre kilometer blev det bara. Men bättre än inget! Varmt var det så svettigt blev det. Väl hemma här igen tänkte jag ta den nyttiga frukosten- havregrynsgröt. Men tydligen var mjölken slut så det blev ingen. Dessutom vaknade lillkillen hungrig lagom då så min frukost väntar fortfarande...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste äta!

2012-05-22 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0