Vila och vila

Jag har haft "semester" i dag, inte gjort ett dugg mer än vilat. Fast jag skulle gärna velat satt min potatis....
Har inte haft några speciella värkar under dagen. Det drar väl igång lagom till läggdags igen säkerligen. Varför är det så tro?

Peter har fortsatt med sitt stubbprojekt. Det går vääääldigt segt. Lite dynamit skulle göra susen :)
Jag har suttit på en stol vid sidan om och inspekterat hans arbete (ej så uppskattat ;). När jag fick för ont i röven av att sitta bäddade jag ner mig på en madrass på verandan. Så låg jag även i slutet av sommaren och början på hösten, precis i början när jag var gravid och mådde allmänt pyton och illa. Jag börjar och slutar graviditeten på samma vis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0