Hej

Albin ligger kvar i vagnen och sover efter promenaden. Han är fullt påklädd med overall och mössa så han lär snart smälta bort. Vill inte börja böka med att klä av honom, bättre han får sova lite nu, hans humör var inte det bästa innan.

Jag vaknade med magont imorse, men efter lite frukost och avstående från kaffet så känns det bättre. Kanske ska göra som mamma och dras med en släng av magkatarr?

Inatt sov inte sjuklingen lika bra som de sista nätterna. Jag lyckades flytta över honom till hans säng iallafall men sedan vaknade han både vid två, fyra och sex för att äta och jag vill inte bråka med honom nu när han är sjuk så han har fått äta som han vill.

Hoppas han repar sig idag och slipper mer feber nu. Jag vill ha tillbaka min goa och friska unge. Jag vill inte ha en kinkig, snorig och ilsken unge.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas också att lillungen kryar på sig. Det räcker nu! Och du behöver inte ta efter din mamma, jag rekomenderar det inte.

2012-11-14 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0