I väntan på natten

Nu är det kväll igen och natten närmar sig... Undrar hur den blir?
Natten som var vaknade monstret redan innan klockan ett. Inte acceptabel! Han somnade om mellan oss och vaknade vid fyra igen. Han är så jäkla förbannad och jag förstår inte var han får ilskan och orken från? Tillslut gav jag med mig och tutten åkte fram. Monstret åt och sov sedan vidare i sin säng igen. Mat vid sju igen för att sedan gå upp vid halv nio.

Nu ikväll har monstret redan hunnit vakna till liv och leva rövare i nästan en timme efter knappa två timmars sömn. Hur orkar han???
Peter lyckades söva om honom. När han ser mig blir allt bara hundra resor värre.

Usch vad jobbigt det är! Det tär på en och man bara väntar på att monstret ska vakna. Lugna kvällar i soffan och ha mys verkar vara ett minne blott.
Men idag påbörjade vi farmors homeopatiska kur för förhoppningsvis lugnare nätter. Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0