Envisast vinner :)

Vi hade en ganska tuff match jag och Albin nyss. Han var skit trött men vägrade slappna av. Men i slutänden var det jag som vann och han ligger nu och sover :)

Jag sitter kvar vid frukostbordet än. Har liksom inte gjort mig mödan att ta mig för något ännu. Jag känner mig tömd på luft. Men en tvättmaskin måste jag sätta igång! Albins klädskåp börjar sina på kläder... Det blev inte mycket annat gjort här hemma förra veckan mer än förberedelserna till dopet. Måste försöka arbeta ikapp allt sådant nu *suck*

Vi har invasion av småflugor!!! Det är äckligt! Måste gillra några fällor innan jag blir galen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får ta det lite lugnt.

2012-09-11 @ 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0