Inget sällskap ikväll

Här händer det inte mycket. Knoddas sover, jycken sover och Peter sover. Jag har tittat på familjen annorlunda och känner mig fortsatt mätt och belåten med enbart en unge :)

Jag körde faktiskt ett träningsvideo pass här lite tidigare ikväll och det känns så skönt efteråt! Fast mina lårmuskler hade inte återhämtat sig helt än från förra gången kände jag när jag satte igång. Så det blir spännande att se hur det känns imorgon, om jag kommer upp ur sängen eller ej.

Tyvärr är babysimmet inställt imorgon pga. trasig ventilation. Tråkigt! Vi får hitta på något annat istället och vänta med badandet till på lördag då de satte in extra lektioner.

Igår smeds det planer för helgen och nästa vecka, hoppas det blir som det är tänkt. Blir skoj! :)

Nu ska jag äta något litet, hoppa in i duschen och sedan landa i sängen.

På återhörande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0