Inte fy skam

Det är tyst i huset bortsett från små snarkningar från mina tre pojkar. Jag är vaken längst som vanligt.

Farmor kom förbi här på hemvägen från jobbet och åt middag med oss och busade med Albin såklart. Hon fick äran att byta om till pyjamasen på den lille vilden och hon var genomsvett när de tillslut var klara :)

När Peter påbörjade nattningen passade jag på att köra lite träning. Dock fuskade jag lite och körde "bara" lite egna blandade övningar istället för att sätta igång träningsvideon. Hur som helst så lyckades jag få igång flåset och svettig blev jag också, så lite nytta gjorde det nog.
Har ju faktiskt gått två ordentliga promenad idag med! En i förmiddags och ytterligare en senare på eftermiddagen. Så med nästan åtta kilometers promenad i kroppen också så får jag väl känna mig hyfsat nöjd med starten till vår vanliga vardag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0