Något har hänt!!!

Min träningsvärk i låren är obeskrivlig idag! Stelhet i rygg och ömma armar gör sig även det påmind. Att ta sig upp och ner från en stol svider skönt och då ska vi inte tala om att ta sig ner till golvet. Hujja!
Nu sitter jag på puffen inne i Albins rum och här blir jag väl sittandes till någon kommer och hjälper/drar mig upp. Haha.
Självklart är ju känslan också skön. Det är bevisat att jag inte svettades helt i onödan igår!
Berättade jag det att vi på eftermiddagen igår klädde på oss och gick ut igen och tog en ytterligare tre kilometers promenad! I SNÖMODD!
Man kan tro att något slagit slint i skallen på mig :) Tre kilometer på förmiddagen, monster träningspasset vid lunch och sedan tre kilometers promenad på eftermiddagen igen. Behöver jag säga att mina ben var som spagetti resten av kvällen? Men fan vad gott jag somnade redan innan klockan slagit elva!

Idag då? Kommer mina ben bära mig om vi ger oss ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0