Skakis

Han slog på stort och sov typ två timmar idag igen. Det gillas av mamman! :)

Tro det eller ej men när han sov letade jag upp en träningsvideo på youtube och körde ett pass. Det ni!!!
Fy fanken vilken dålig form man är i. Det blev bevisat nu.
Videon var cirka tjugo minuter lång och jag var helt slut redan efter tio minuter. Haha.
Men den var bra! Det var uppvärmning och stretching med också så man fick hela paketet liksom. Måste skaffa mig ett par hantlar så jag kan göra exakt som dom :)
Behöver jag säga att mjölksyran var total och att jag fortfarande är skakis i kroppen? Typ två timmar senare.
Tänk om jag kunde vara så duktig att köra detta pass varje dag nu. Jag ska försöka!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig du!

2013-02-07 @ 18:03:05
Postat av: Katti

Heja, heja, heja - du klarar det!!!!!

2013-02-07 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0