Fuskat!

Jag predikade så fint härom dagen att jag SKA återuppta de dagliga promenaderna och nu i helgen har det inte blivit någon promenad alls eller något annat motsvarande. Dålig start!!! Men faktiskt att jag tror det varit bra att jag inte knatat iväg då jag nämligen känt av benhinnorna. Så en helgs vila har nog bara varit bra för mina ben.
Men imorgon är det en ny vecka och med det nya tag! Då ska fläsket ut för att rastas igen och inga undanflykter. Jag har faktiskt inte bara känt av i mina ben, utan även i magen att jag rört på mig. Har haft lite smått träningsvärk i magen nu i helgen och det är en rätt så skön känsla.
Att jag är i så pass dålig form och till och med får träningsvärk i magen (av alla ställen) av ett par raska promenader är väl inget man bör skryta om i och för sig ;)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0