Halvsjukt

Att vakna på morgonen och känna sig överkörd av ett tåg är inte den bästa känsla precis.
Efter frukosten tog jag med mig Albin på en rask promenad (så raskt som det nu var möjligt på den bit vis glashala vägen) i förhoppning att piggna till lite i både kropp och knopp. Albin somnade gott på tillbaka vägen och jag hade fått upp ångan rejält när vi var tillbaka hemma. Cirka fyra kilometer tror jag nog det blev.
Givetvis vaknar han så fort vagnen stannar...

Vi har kastat ut granen (bokstavligt talat) idag också och i samma veva åkte dammsugaren fram också. Nödvändigt ont med tanke på alla barr och när jag ändå höll på så fick sig alla rum en omgång.
Nu har vi belönat oss med lite glass och samtidigt lindrat våra raspiga halsar något. Albin har just lyckats somna en stund igen så nu är det lugnt en liten stund.

Peter känner sig lite febrig i kroppen och jag känner mig lite degig i skallen. Jycken tycks ha en sjusovardag idag men Albin verkar det inte vara något fel på ännu och hoppas han slipper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0