Usch!

Min hals är retlig!!! Den killar och svider lite. Dessutom känner jag mig lite halvdassig i kroppen. IGEN! Tänk om skiten kunde bryta ut någon gång och rensa ut kroppen lite. Men som vanligt så mår jag väl okej imorgon igen.
Jag har iallafall druckit färsk ingefära nu ikväll och det lindrade halsen, för stunden.

På tal om hals så har Albin börjat hosta. Det låter nästan lite krupp- aktigt nu här på kvällen. Tack och lov andas han utan rossel så vi hoppas hostandets ljud bara var en tillfällighet!
Hur som helst så sover han gott och har så gjort sedan lite innan åtta.

God natt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det bra var lite tillfällig hosta. Krupp behöver han inte prova. Hoppas ni får en bra och frisk dag!

2013-01-14 @ 06:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0