Lördagmorgon

Här har det klippts gräs nu på morgonen och Albin vill titta på alldeles för nära! Han fick också åka med i farfars knä och då satt han blickstilla. Det är nog både lite läskigt och spännande på samma gång :)


Det vankas ju bröllop i eftermiddag igen. Farmor kommer hit och tar hand om både barn och hund medan vi är iväg och kalasar!
Blir en spännande dag då vare sig jag eller Peter känner någon mer än bruden. Eller ja, det är jag som känner bruden :)
Det är Albins kompis Mollys föräldrar som gifter sig idag. Jag och Albin lärde ju känna Molly och hennes mamma på våra föräldragruppsträffar.
Skönt att det är här hemma nu iallafall, tar väl tio minuter för oss att åka till kyrkan.

Jag måste slå in paketet och tillverka ett gratulationskort också samt göra mig vacker såklart ;)
Både jag och Peter kör faktiskt på samma kläder som vi hade på bröllopet förra helgen, smidigt när det är helt olika människor på båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0