Fyndat lite mera!

Jag har fyndat lite igen!
Var förbi en tjej efter simhallen och köpte en tröja/jacka, två par byxor, en oanvänd body och en stickad tröja för 100 kr. Helt överkomligt tycker jag.
Dessutom kom min Tradera vinst i brevlådan idag! En super fin jacka (typ softshell) och ett par jeans, bägge från Polarn och pyret för ynka 250 kr inkl. porto.
Och vilken dag som helst kommer ett par PoP jeansshorts på posten som jag vann för 64 kr inkl. porto.

Tror nog att Albins vår och sommar garderob börjar bli komplett ;) Regnkläder och då framför allt byxor är väl det som saknas. Och självklart skor!!! Tänk, snart behöver han skor!!!

Jag är ingen "märkesnörd", men nu när han till våren troligtvis kommer börja slita mer på kläderna så känns det bra att fynda kläder med (förhoppningsvis) lite bättre kvalité.

Och fin kommer han bli också såklart! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina fynd!

2013-03-06 @ 06:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0