På äventyr hela dagen

Äntligen är soffläge intaget! Albin och jag åkte hemifrån kvart över elva i förmiddags och kom hem strax efter fem igen.
Först var det simhallen och Albin dök TRE gånger!!! En gång på mage åkandes i rutschkanan och två gånger med hjälp av den stora gula "korven". Han var inte jätte lycklig över dyken men inte heller anti och han tycks ha förstått att kallsupar inte är livsfarliga utan "bara" otrevliga :) Han höll god min hela lektionen trots några rejäla kallsupar.
Det är så kul att se framstegen!

Efter simhallen styrde vi mot syssling Philip för lite lek.
Albin tycker det är jätte spännande med massa nya leksaker samt iaktta när stora pojken leker.
Philip var lite vaksam och rynkade på näsan när Albin började tugga på alla hans bilar. Haha.
Philips mamma går med tjocka magen i vädret och är otålig till att vänta cirka en månad till. Det tror jag det :) Lite kul att de är beräkna till nästan samma tid som Albin var!

Efter massa lek åkte vi in och mötte upp Peter efter jobbet och handlade vi lite nödvändigheter. Sedan direkt hem för att sätta igång med middagen!


Usch! Det har snöat hela dagen och redan imorse hade vi fått cirka en decimeter mer snö. Det räcker nu!!! Till och med snöälskande jag tycker det. Då är det illa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0