Sjukstuga på G?

Jag fick handskas med en väldigt grinig och klängig liten pojk hela eftermiddagen då han sov en alldeles för kort stund.
Eftermiddagarna blir så lååååånga när han är på sådant humör, laga middag är typ omöjligt, jag är hungrig och tiden går alldeles för långsamt tills pappan kommer hem.

Jag och jycken tog en rejäl promenix idag igen efter middagen.
Med två promenader och ett träningspass denna dag får jag väl känna mig nöjd!

Peter kom hem med rejält ont i halsen idag och lite risig i kroppen.
Albins näsa har fortsatt rinna lite idag men inte nå märkvärdigt tycker jag och förövrigt är han pigg.
Jag känner inte av något ännu.
Är läget oförändrat imorgon så åker jag och Albin till simhallen ändå tror jag.

Nu ska jag blunda. Är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0