Bitter men mätt

Jag sitter här och är lite bitter ikväll.
Winnerbäck inleder sin turné på hemmaplan, Linköping, just ikväll och jag är inte där! :(
Det har ju blivit som en tradition att se honom "hemma" dom sista gångerna och det är ju något lite speciellt med det.
Men men, vad är väl en bal på slottet....
Syrran min är där (såklart!) så jag får väl glädjas åt henne iallafall och hoppas att vi kanske kommer iväg på turnéavslutningen på Hovet här i stockholm istället i november.


Jag gjorde en liten revolt här hemma idag! :)
Som ni vet är min kära sambo helt emot tacos och då speciellt på en fredag då även resten av Sverige äter det! Detta resulterar i att vi typ aldrig äter denna rätt, en rätt jag kan äta tills jag spricker. Men idag fick han snällt sätta sig till ett tacos dukat middagsbord. När jag frågade om det skulle bli gott fick jag till svar:
- Hunger är den bästa kryddan....
Haha!


Äntligen somnade Albin helt själv nu ikväll för första gången på hela veckan. Jippie! Hoppas han snusar lika gott denna natt som den gångna då han till och med tog sovmorgon till klockan åtta :)
Snoreriet har inte utvecklats något mer än lite rinn när vi varit ute. * håller tummarna*


Duktiga killen skulle prompt bära de illaluktande blöjpåsarna själv till soptunnan tidigare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0