Här sitter jag

Lillstumpan har varit missnöjd och knorrig mest hela dagen men nu har hon äntligen kommit till ro och sover gott, på mig. Lägger jag bort henne börjar karusellen definitivt om så jag får sitta här och tråna efter duschen och ha en mage som kurrar ;)


Dagen har annars varit bra. Efter vila och lunchintag har vi spenderat hela eftermiddagen ute. 
Imorgon väntas sämre väder sägs det och det tackar jag lite för faktiskt. Mina soleksem har blossat upp (trots att jag smörjt mig med solskydd) och de kliar och irriterar så det blir skönt med lite dåligt väder så vi får vila oss lite från solen. 

Imorgon är det dagisdags igen och jag har tänkt hinna in för att uträtta ärenden och handla innan han ska hämtas. Det vankas ju kalas här i helgen så det är lite att fixa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0