Skärtorsdag

Lillstumpan ligger i gymmet och chillar lite 
Först träna nacke och sedan vila :)
Hon är jätteduktig att hålla reda på sitt huvud nu. Stark liten tjej! 

Hon tycks bli en magsovare precis som sin bror. Förut när ingenting dög la jag henne tillslut på mage inne på vår säng, hon somnade på två sekunder och sov som en stock i flera timmar. Det gäller att komma på knepen :) Men jag tycker egentligen inte om att ha henne liggandes på mage. 

Albin la sig för en stund sedan och nattningen gick hur smidigt som helst trots att han saknade pappa. 
Nu hoppas jag på att även lillasyster somnar så jag kan gå ner och hänga tvätt samt ta mig en dusch men jag är tveksam till att hon har samma planer. 

Glad Påsk önskar vår lille påskgubbe! <3 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Glad påsk till er också. <3

2014-04-17 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0