Lucka 17: Ditt bästa julminne.

Oj! Jag kan inte komma på något riktigt speciellt minne. Många julminnen har jag men inget sådär spektakulärt. 

En sak jag minns är när jag var liten, kanske 8-10 år eller något sådant, så vaknade syrran sjuk på julafton. Då blev jag sur! Jag tyckte hon alltid var sjuk och bara förstörde. Vi kunde inte åka till vare sig farmor och farfar eller mormor och morfar som vi alltid annars gjorde på julafton. Katastrof ju! 😉 
Det löste sig tillslut som så genom att mormor, morfar och moster kom hem till oss istället på eftermiddag så fick vi fira så istället. Gick bra det också 😊
Hur förmiddagen såg ut och julmaten som vi alltid åt hos farmor och farfar blev minns jag inte. Kanske åkte jag och pappa dit själva? Eller var vi kvar hemma och fick vi någon julmat alls? 
Någon som minns? 😊 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Vi åkte hela familjen till farmor och farfar som vanligt. Din syster fick febernedsättande, och klarade sig skapligt. (farmor o farfar ville inte komma till oss och äta)

2014-12-17 @ 21:56:19
Postat av: Syrran/moster

Jaja jag var alltid sjuk men de gick ju endå ;)

2014-12-18 @ 07:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0