Lucka 6: Djupdyk i albumarkivet! Ta fram ditt mobilalbum och plocka ur bild nummer 8, 32, 48 och 80 räknat från första bilden i albumet och blogga om dem.

Ja det passar ju mig bra. Jag som är sämst på att tömma och rensa bland bilderna. I skrivande stund har jag 2224 bilder i telefonen. Minnet i telefonen är nära att explodera.
Men det finns inget tråkigare än att föra över bilder från telefonen till datorn och sedan placeras in på rätt plats. Blääää vad tråkigt det är! Jag skulle kunna betala någon för att göra det åt mig lite då och då, så jag slipper 😊 

Bild nr. 8 
En nykläckt Albin. Endast 1dag gammal och sover sött på BB Stockholm. Oj vad kär man var! Och är än i honom såklart.


Bild nr. 32

En liten Albin igen, sovandes i vaggan. Ett par månader gammal och jag tror det är när vi sov första natten i stora huset, efter "flytten" från lilla huset. 

Bild nr. 48
En förskräcklig bild på mig själv i Gränna sommaren 2012. 
Det var olidligt varmt den dagen. Jag, Peter och Albin tog en utflykt ner till Gränna från Linköping.

Bild nr. 80
En liten Albin igen. Och jag. 
Jag tror han var lite småkrasslig där. 
Tror han är cirka fem månader eller nått.



Det här var ju roligt! 😊

Och idag ska jag ta mig i kragen och vårda mitt telefonminne lite 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0