Nervös?

Albin hade svårt att somna ikväll. Undrar om det beror på nervositeten över Luciafirandet på dagis imorgon?  😊 
När han låg där i sängen kom han på att han måste ju ha sina Luciakläder på sig imorgon! Men jag försäkrade honom om att jag packat ner dem i hans dagisväska 😊 Sötgubben <3

Idag fick jag höra på dagis att han inte sjunger med när de övar på Luciasångerna. Han sitter bara och tittar. Men jag försäkrade hans fröken om att han kan sångerna, för här hemma sjunger han på dem dagligen och är jätteduktig.

Jag tycker iallafall det ska bli riktigt spännande imorgon! 
Trött tomtenissa efter simhallen igår 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Lycka till i dag. Hoppas du får filma lite. :-)

2014-12-11 @ 07:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0