Denna ständiga fredag

Det är redan fredag igen!!! Inte mig emot men veckorna tickar på så otroligt fort! Snart är det vår på riktigt med andra ord :)
Idag är det dock allt annat än vår i luften. Det blåser och snöar vilket leder till ett enda yrväder. 
Vi gick ut efter frukost och trekvart var mer än tillräckligt tyckte jag. Albin däremot brydde sig inte utan åkte snowracer, skottade och grejade och följde motvilligt med mig in. 
Nu är han lagd och sover. Han låg och sjöng lite för sig själv där inne innan han somnade hörde jag :) 
Jag ska försöka sätta igång med det sedvanliga fredagsgörat- städning och allmänt plock av hemmet. 


Albin var ganska bekymrad över att traktorn stod ensam mitt ute i snön, så han sopade av den och försökte flytta den men den var halvt fastfrusen så han blev lite arg en stund ;)



Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Åh vad jag saknar er!!!!!

2014-02-21 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0