Säger snart godnatt

För egen del har denna dag känts bättre än gårdagen, humörmässigt iallafall.
För Albins del har det väl varit lite upp och ner. Morgonen och förmiddagen var ju katastrof men efter vila i cirka två timmar blev det bättre och han tom. åt ett helt kokt ägg till lunch och en näve vindruvor!!! :) Men efter ett par timmar var vi där igen- gråt, gnäll och tårar. Han la sig igen och sov som en stock ytterligare en timme då jag sedan var tvungen att väcka honom för att inte rubba dygnsrytmen helt. 
Jag erbjöd muffins till mellis men den smakade han inte ens på utan nöjde sig med två torra bragokex istället och juice. Han börjar gå mig på nerverna gällande ätandet nu...
Vi klädde på oss och gick ut en sväng. Åkte skrinda, tittade på granngubben när han eldade ris och grävde i snön innan pappan rullade in på uppfarten till Albins stora glädje! :) 
Middagen smakade inte heller och knappt två tuggor fick åka ner i magen. Smörgåsen innan läggdags dög inte heller den.... Han som alltid älskar "acka" annars. Vällingen slank ner iallafall innan han däckade innan klockan hunnit slå sju. 
Trött grabb och det är väl inte så konstigt med tanke på den minimala energipåfyllningen. Vi misstänker ny tandsprickning i kombination med sviterna från den rejäla förkylningen. 
Hoppas nu han sover gott hela natten. Inatt vaknade han ledsen redan innan tolv och sov sedan väldans oroligt resten av natten inne hos oss. 

Nu ska jag läsa lite i min bok innan butiken stängs för idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0