Invigning

När vår underbara tvåårstrotsande huligan tupplurat färdigt åkte vi in till Norrtälje för att provgå nya förbifartsvägen som invigdes idag. Vi gick inte hela men nästan. Vi vände vid andra rondellen.
Kommunen bjöd på fika, men bullarna tog slut. Vi gick över till Donken istället och åt varsin cheeseburgare. 
En sväng ner till Ica för inköp av lättöl och ersättning att ha hemma utifall amningen kapsejsar helt. 
En runda in på Clas Olson blev det också, eller "ason" som Albin kallar det. Sedan åkte vi hem igen. På den nya vägen såklart :) Funkade det också!

Hittills idag har jag och Elsa fått till amningen hela två gånger utan vare sig nässprayen eller alltför mycket grin av otålighet. Jippie!!! 
Jag dricker vatten så jag nästan spyr och nu tänkte jag knäppa en lättöl på det ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0