Lördag med riktig vår

Lilltjejjan sov hela natten i vaggan med tre matningar. Inte illa! :) Jag har sovit riktigt gott där i mellan. 
Vi fick till och med sovmorgon ända till halv åtta. 
Frukosten blev dock ingen njutningsfull stund då båda barnen härjade för full hals samtidigt. 

Jag och lillasyster åkte in till Norrtälje på förmiddagen för att köpa lite grejer. Hon var snäll och skötte sig nästan hela tiden men tröttnade lite på slutet.
När vi kom hem satt storebror och pappan och åt lunch. Efter att både jag och lillasyster också ätit lite gick vi ut på en promenix. Den blev dock inte så lång eftersom det numer är Albin som styr denna familj.... 
Vi tog en fika ute i den fortfarande varma eftermiddagssolen. Jag planterade mina nyinköpta penséer så nu är det vår tycker jag. 
Lillasyster sov och sov och sov medan vi var ute. 
Peter fortsatte utrotandet av nyponrosorna som han påbörjade förra året och Albin var ju inte sen med att "hjälpa" till.  Och jycken friserades lite igen. 

När det var dags för middagsgörat gick vi in allihopa och sedan var det kväll.
Lillasyster fick sig ett bad och hon verkade faktiskt njuta av det. 

Nu sover trotspojken och vi andra slöar i soffan halvsovandes vi också. Tjejjan har kommit till ro på pappas bröst. Mys <3 



Skickar också ett GRATTIS till mormor Siv på hennes födelsedag idag! Hurra hurra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0