På gång?

Det är någonting på gång, så nu väntar vi på att det ska bli "värre". 
Jag har haft "mensvärk" hela natten och några klena värkar. Under dagen har "mensvärken" hängt kvar lite i bakgrunden tillsammans med ett par lite kraftigare värkar. Nu på eftermiddagen har värkarna tilltagit i både styrka och täthet men de är fortfarande väldigt glesa. Efter ett samtal till förlossningen förut då jag ville rådfråga om blödningen jag fått, som var fullt normal, så väntar vi nu på att värkarbetet ska komma igång på riktigt. Fortsättning följer....


Albin och farmor har lekt hela dagen. Nu är de ute igen en sväng efter att det klarnat upp från eftermiddagsregnet vi fick. 

Albin har en riktig "itte"/inte eftermiddag. Jag får ingen puss, han ska inte äta, inte klä på sig ytterkläderna och inte lyssna på vad vi säger. Allt är "itte" i kombination med en tydlig huvudskakning. Härligt tvåårstrots? :) 

Förresten så saknar han "momo" och "offa". Han har pratat mycket om er de senaste dagarna! :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan han inte sakna moster och onkel lite med? Vi saknar honom jättemycket (och er, Jessica o Peter med). Hoppas hoppas tvåan tittar ut snart :)

2014-03-10 @ 18:19:56
Postat av: Mamma

Mormor o morfar saknar er också. Mycket!
Vi längtar också efter lilla tvåan. Nu väntar vi på ett sms som talar om att det är pågång ;-)
Medan ni väntar kan ni träna Albin på att prata i telefon. :-) Jag fick iallafall höra hans fina röst lite.

2014-03-10 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0