Hård dag

Idag vill jag helst bara sjunka genom jorden. Dåligt med sömn ett par nätter, knän som bråkar och sjuka griniga barn. 

I ett par dagar har mitt vänstra knä gjort lite ont men idag vaknar jag upp med ett svinont högerknä istället. Det gör så fruktansvärt ont. Värker och moler hela tiden och ömmar tom. bak i knävecket. Det känns jättetjockt men jag kan inte se att det är svullet ens. 
Sitta på huk är omöjligt och att komma ner på golvet överhuvudtaget är en match. Man måste ju liksom böja knät då.

Elsa är krasslig och grinig. Ena stunden är allt frid och fröjd och strax efter duger inget.
Man kan tro att någon dragit ur proppen ur hennes näsa idag för den rinner heeeeela tiden. 

Albin tillbringade förmiddagen nere hos farfar och när han kom tillbaka hem hit vid lunch växte hornen fram bums.
Nu har han iallafall somnat. Efter mycket om och men. 

Elsa härjar runt som sjutton just nu och jag vill bara lägga mig ner och blunda en liiiiten stund. Knät tar knäcken på en.

Väntar på att bli uppringd från Försäkringskassan nu. 
Det blev bara massa meck med föräldrapenningen när man jobbat lite. Suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0