Härlig kväll. Eller?

Idag åkte ungarna i säng redan strax efter 18. Utan vare sig Bompa eller fredagsgott. De var riktigt slitna och Albin gör oss tokiga! Han hör inget vi ber om eller säger till honom. Eller också gör han tvärtom. Resultatet= ingen Bompa och inget gott.
Jag läste inte ens bok för honom faktiskt. Han har varit vaken sedan innan sex imorse, plus inatt, så han kunde somna ändå tyckte jag.
Först satt han här i soffan och vrålade: --Jag älskar Bompa!!! När han insåg att vi menade allvar med att det inte blev någon tv. Och tårarna rann.
När jag sedan inte läste någon godnattbok låg han och vrålade:
- Mamma läser ingen bok för mig! INGEN vill läsa för mig!!! Och samtidigt sprutade tårarna. Men inom en kvart sov han. Helt slut ❤️

Elsa då?
Jo, hon la sig samtidigt men har inte somnat än. Två timmar senare! Hon är verkligen inne i en period med svårt att koppla av. Vi har bytt av varandra med att ligga inne hos henne och om hon blir ensam illtjuter hon så taket nästan lyfter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0