Onsdagen

Albin och pappan hade bestämt att de skulle åka och hälsa på hos morfar på hans jobb och kolla på trasiga lastbilar.
Jag, Elsa och mormorn bad om att bli avsläppta ute på Ikano, för att kolla lite rea. 

Siv och Helen anslöt lagom när vi skulle ta en lunch.
Elsa åt buffé bestående av pannkaka, köttbullar, chickennuggets, majs, ärtor, bönor och räkchips.
Efteråt tog hon en tupplur på 1,5 timme i vagnen ❤️
Mostern anslöt också och vi fyndade mestadels kläder till barnen. Som vanligt. 

Albin och pappan kom också när de var färdiga med lastbilstittandet. Vi tog en fika allihopa

och tog en runda inne på leksaksaffären och Ikea innan vi åkte hemåt. Det blev en heldag.
Elsa var förvånandssvärt medgörlig hela dagen, hon brukar ju annars ha en tendens till att köra sitt egna race.

Denna kvällsnattningar var inte plättlätta. Trots att de la sig långt efter ordinarie tid så hade de väldigt svårt att somna. Jag hann tom. gå ut och möta upp en kompis och gå en långpromenad och när jag kom hem framåt nio var de fortfarande vakna i sina sängar. Men sedan sov de natten lång.

Jag började med nyårsefterrätten och fick hjälp med sorteringen av bilarna

Mitt öra var riktigt bra under dagen. Ett litet litet lock men knappt märkbart, fast senare under eftermiddagen kom värken smygandes med flera vassa hugg. Tog smärtstillande innan jag la mig och sov så gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0