Nattstatus

Elsa vaknade lite efter 22 och hade svårt att somna om.
Redan innan 01, just när man själv äntligen somnat ordentligt, kommer Albin intassande och klämmer ner sig hos oss i sängen. Då jag har en snarkande Elsa på armen försöker jag sparka liv i Peter så han och Albin kan gå och lägga sig inne i hans säng istället men jag lyckades inte. 
Albin har ju alltid supersvårt att hålla fingrarna borta från Elsa och lyckas inte somna om. Tillslut säger han: "jag kan inte sova här".
Denna gång sparkar jag lite hårdare på pappan och då vaknar han 😊 Han och Albin byter rum.
Resten av natten har Elsa knorrat, knorrat och knorrat. 
Hur grabbarna har sovit vet jag inte?


Nu vid frukosten sa Albin:
- Jag låg pilla på Äjsas öra inatt. Det låter så fint.
- Låter det? Frågade jag.
- Ja det kvittrar så fint.

Haha!

Sedan satt han och tittade ut på snön och sa:
- Det är så varmt och skönt ute idag.

Jovisst 😉 Nollgradigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0