Snart!

Helgen närmar sig och vet ni vad som händer då?! 😊
Jo! Denna mamma lämnar hemmet ENSAM och far in till storstan. På centralen möter hon upp sin vän från Linköping och i 24 timmar ska de ha det lugnt och trevligt tillsammans. Kanske shoppa lite, äta mat, gå på bio, sova på hotell och äta frukost 😊 
Det ni!!! Första gången jag lämnar Elsa över natten. Första gången på över ett år jag åker iväg helt ensam någonstans bortsett från affären 😉 

Första gången pappan lämnas ensam med båda barnen längre än bara någon timme. Nyttigt för honom!
Men vet ni vad han gjort? 
Jo, bett sin mor komma hit och hjälpa till att hålla ställningen. FUSK! 😉 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Ha nu en riktigt trevlig helg! Det är du värd. Pappan och farmor kommer att klara barnen galant ;-)

2015-03-06 @ 06:36:08
Postat av: Farmor

Tack Mormor :-) Jag tror han skulle klara det själv men han har säkert planerat in några "händig kille" saker. Jag vill curla båda föräldrarna! Samtidigt som jag har SÅ kul med barnen! Livet är härligt.

2015-03-06 @ 08:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0