Kalasplanering

Albin och jag satt och pratade lite om hans stundande kalas och jag undrade hur han ville ha det.

Här är hans önskemål:
- servetter med nyckelpigor på
- ballonger med stjärnor på
- tallrikar med Blixten på
- glasstårta och prinsesstårta med strössel istället för grädde och med en prinsessa uppepå så man ser det är en prinsesstårta
- ballerina och singoallakex 
Marschmellows som sitter fast med tandpetare på tårtan

Jag tycker det är så roligt att han har egna idéer. 
Jag har nu ikväll lyckats hitta och beställa hem några av hans önskemål ❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka bra önskemål, de går ju att uppfylla :-)
Snart 4 år, var är vår lille kille...

2016-04-15 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0