Onsdag

Idag är det ingen vanlig dag, för det är farfarns födelsedag! Albin ville helst inte åka till dagis imorse med oro för att missa kalaset. 
Efter en stunds nedvarvning inne på sitt rum efter hemkomsten från dagis kilade han ner till farfar. Med nygjorda teckningar i högsta hugg 😉 Han stannade där nere resten av eftermiddagen och åt tårta och marsipanrosor tillsammans med några andra gubbar och tanter. 
Jag och Elsa gick också ner en stund efter att hon tupplurat färdigt. 

Efter middagen tog jag och jycken en promenad.
Idag hade jag ingen motivation alls till motion 😔 Blev en lite kortare promenad, samt hopprep och lite andra övningar inne istället. 
Sötsuget är jobbigt nu ikväll! Har tagit några fröknäckisar och en bit mörkchoklad men det hjälper inte. 
Någon tårta eller fikabröd intog jag iallafall INTE trots kalas! 

Barnen sover som stockar sedan 19. 
Peter har slagit läger där nere sedan dess. Han köpte ett nytt tv-spel igår.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0