Just nu

Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Igår tempade Albin lite över 38 men var väldigt pigg och framförallt rastlös heeeela dagen. Vi tänkte att han var på bättringsvägen så jag ordnade barnvakt hos farmor idag på förmiddagen.

Men idag vaknar Albin med 39,2 och är helt sänkt 😔 Känns inte okej att skjutsa iväg honom i det skicket så det blir VAB för mig idag.

Sjuklingen var upp och åt rejält med frukost och gick sedan tillbaka och la sig. I min säng ❤️


Nu är det istället Elsa som klättrar på väggarna. Hon har ju varit hemma en vecka nu och är väl rejält uttråkad.
Hon snorar och hostar än men är för övrigt pigg. MEN en riktig gnällspik stundvis.
Hon blev besviken nu på morgonen när hon fick veta att det inte blev någon tur till farmor 😔
- Mamma, du sa det igår vi åka till farmor.
Sa hon besviket.
Jag tänkte be farfar ta med henne ut lite idag och underhålla henne, så hon får lite miljöombyte och stimulans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0