Just nu

Han beställde en macka till lunch men han hann somna innan jag fixat den ❤️

Morgonens hutt med febermedicin har tydligen verkar klart nu och ny feber tar fart.


Elsa har varit ute en stund med farfar innan lunchen och har nu lagt sig. Jag hpppas innerligt att hon behagar somna en liten lur idag.

Jag har precis satt middagen på spisen. Vab-dag är väl detsamma som långkoksdag?

Och hur kommer det sig att jag VARJE dag får städa undan gårdagens advents"lucka" från Peter?!?!

(Denna smakade tydligen skit! 😉 Hihi! En ny överraskning varje dag.)


Jag känner mig fruktansvärt seg i huvudet och kroppen idag. Är inne på min tredje kopp kaffe idag utan effekt. Jag hoppas det är gårdagens yogapass som känns i kroppen och att huvudet bara är less på en veckas sjukstuga...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas inte du åker på en släng också

2016-12-08 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0